كل عام وانتم بخير بمناسبة شهر رمضان المعظم
اعاده الله عليكم بالخير واليمن والبركات
ويارب يكون فاتحة خير علينا جميعا
يلا يا بنات عاوزين نشتغل بجد فى رمضان موسم الحسنات
والاعمال الطيبة عاوزين نغتم فرصة ونكسب اكبر قدر من الحسنات
فعليكم بالقرأن وكترة القيام الصلاة على خير الانام
والمشاركة فى الاعمال الخيرية ومساعدة الفقراء والمساكين
بارك الله لكم فى رمضان.....
ولا تنسونا من صالح دعائكم
رابطة امهات واطفال مصر لشهر رمضان المعظم"كل عام وانتم الى الله اقرب وعلى طاعته ادوم"
&
21-08-2009 | 01:18 PM
ف
21-08-2009 | 05:19 PM
سالى يسعدنى انى اكون اول واحده تباركلك على التجمع الجديد
وكل عام وأنتن الى الله اقرب
اعاد الله عليكم الشهر بالخير واليمن والبركات(f)
سالى واحشانى كتير عامله ايه انتى ومودى
وكل عام وأنتن الى الله اقرب
اعاد الله عليكم الشهر بالخير واليمن والبركات(f)
سالى واحشانى كتير عامله ايه انتى ومودى
ب
21-08-2009 | 05:53 PM
انا جيت يا بنات انا جيت يابنات
السلام عليكم جميعا
كل سنة وانتو طيبين
السلام عليكم جميعا
كل سنة وانتو طيبين
c
21-08-2009 | 06:52 PM
السلام عليكم
كل سنه وانتم طيبين وحشتونى جدا
كل سنه وانتم طيبين وحشتونى جدا
o
21-08-2009 | 06:55 PM
ازيكم احلى عرايس فى الدنيا
ي
21-08-2009 | 07:07 PM
كل سنة وانتم طيبين ورمضان كريم عليكم وربنا يتقبل منا صالح الاعمال
r
21-08-2009 | 07:57 PM
ازيكم يا بنات و الله وحشتوني...كل سنة و انتو طيبين اللهم بلغنا رمضان و اعنا علي حسن عبادتك...بجد انا زعلانة مش هصوم اول ايام رمضان و طبعا ولا في الاخر حاجة كئييبة و رخمة ..بس الحمد لله علي كل شئ:( حاسة ان فرحة صيام اول يوم ضاعت خلاص علية و خصوصا ان انا و جوزي في المنفي لوحدنا يعني مفيش غيرنا علي الفطار...و كمان اخر ايام رمضان في العشر الاواخر مش هبئة صايمة يعني مش هعرف استقبل و اودع رمضان
ع
21-08-2009 | 09:20 PM
كل سنه وانت طيبين يارب ربنا يعنا علي الطاعه ونقدر نحقق حاجه الشهر ده
نهي متزعليش يا بنتي انا عارفه ان دي الحاجه اللي تنغص الفرحه بس هتعدي وتقدري تصومي بعدين
وان شاء الله متجيش في اخر الشهر وتكملي الشهر كله صيام
نهي متزعليش يا بنتي انا عارفه ان دي الحاجه اللي تنغص الفرحه بس هتعدي وتقدري تصومي بعدين
وان شاء الله متجيش في اخر الشهر وتكملي الشهر كله صيام
ع
21-08-2009 | 09:25 PM
بنات انصحكم بجد تتابعو برنامج عمرو خالد السنادي
قصص القران الجزء التاني
هيتكلم عن قصه سيدنا موسي وهيروح كل الاماكن اللي رحها سيدنا موسي في مصر ولاردن
يعني هيسرد القصه عملي مش كلام
بجد شفت البرموهاتت بتاعت البرنامج سبحان الله علي الاماكن بجد حاجه حلوه اوي
والسنه اللي فاتت برده كان عامل لكل حلقه قصه وبرده جاب اماكن كتييييييره محدش جابها قبل كده ولا شفناها
زي قصه اصحاب الجنه
قصص القران الجزء التاني
هيتكلم عن قصه سيدنا موسي وهيروح كل الاماكن اللي رحها سيدنا موسي في مصر ولاردن
يعني هيسرد القصه عملي مش كلام
بجد شفت البرموهاتت بتاعت البرنامج سبحان الله علي الاماكن بجد حاجه حلوه اوي
والسنه اللي فاتت برده كان عامل لكل حلقه قصه وبرده جاب اماكن كتييييييره محدش جابها قبل كده ولا شفناها
زي قصه اصحاب الجنه
ع
21-08-2009 | 09:26 PM
هوبي وحشتيني اين انتي؟؟؟؟؟
r
21-08-2009 | 10:03 PM
كل سنة و انتي طيبة يا هبة و ربنا يتقبل منا صالح اعمالنا في رمضان...و الله يا بنتي مش عارفة حظي مش اوي السنة دي بس ربنا يعوضني خير بئة ان شاء الله اقول ايه بس..الحمد لله كويس انك قولتيلي علي برنامج عمرو خالد الساعة كام يا هبة؟ علي اقرا صح؟
ش
21-08-2009 | 10:07 PM
السلام عليكم
ازيكم يا حلوين؟
حمد لله على سلامة المنتدى
وحشتوووووووووووونى
كل عام وانتم الى الله اقرب ويارب السنة الجايه زى دلوقتى تكون امانينا اتحققت
ازيكم يا حلوين؟
حمد لله على سلامة المنتدى
وحشتوووووووووووونى
كل عام وانتم الى الله اقرب ويارب السنة الجايه زى دلوقتى تكون امانينا اتحققت
ش
21-08-2009 | 10:08 PM
ازيك يا نهى وازى سلمى؟
اول رمضان يعدى عليها
على فكرة انا برضو اجاااااااااااازة
يلا الحمد لله مفيش احسن من الرضا بقضاء ربنا
اول رمضان يعدى عليها
على فكرة انا برضو اجاااااااااااازة
يلا الحمد لله مفيش احسن من الرضا بقضاء ربنا
ع
21-08-2009 | 10:11 PM
استني هنزلك اللاعلان بتاعه يا نهي
شهيده ازيك
وازي عمر جبتيله الفانوس
انا مجبتش لندي فانوس لغايه دلوقت ):
شهيده ازيك
وازي عمر جبتيله الفانوس
انا مجبتش لندي فانوس لغايه دلوقت ):
ي
21-08-2009 | 10:18 PM
هوبا ازيك وازى الامورة ندى كل سنة وانتم طيبين
ع
21-08-2009 | 10:18 PM
ع
21-08-2009 | 10:20 PM
ازيك يا ياسمين كل سنه وانتم طيبيين
الحمد لله كويسن يا قمر
ازي البنانيت؟
الحمد لله كويسن يا قمر
ازي البنانيت؟
ش
21-08-2009 | 10:20 PM
ازيك يا هوبا وازى ندا؟
لا الفانوس باباه مرضيش قالي هيكسرة زى اللعب بتاعته هوا احنا كنا في هايبر وان وشاف فانوس كرومبو بقا هيتجنن عليه سالت لقيته ب 65 بصراحه استغليته مع ولد مخرب زى ابنى
هههههههههههههههههه
لا الفانوس باباه مرضيش قالي هيكسرة زى اللعب بتاعته هوا احنا كنا في هايبر وان وشاف فانوس كرومبو بقا هيتجنن عليه سالت لقيته ب 65 بصراحه استغليته مع ولد مخرب زى ابنى
هههههههههههههههههه
ش
21-08-2009 | 10:23 PM
ياسمين
ازيك وازى الكتاكيت؟
كل سنة وانتو طيبين
استعديتو لرمضان
هبه
جزاك الله خيرا عالمواعيد انا بصراحه نفسي مفتحش التلفزيون خالص زى زمان
بجد الواحد بقا بيعمل حاجات مكنتش بعملها قبل كده
ربنا يردنا اليه مردا جميلا
ازيك وازى الكتاكيت؟
كل سنة وانتو طيبين
استعديتو لرمضان
هبه
جزاك الله خيرا عالمواعيد انا بصراحه نفسي مفتحش التلفزيون خالص زى زمان
بجد الواحد بقا بيعمل حاجات مكنتش بعملها قبل كده
ربنا يردنا اليه مردا جميلا
ع
21-08-2009 | 10:26 PM
الحمد لله يا شهيده
ليه ب 65 ده الكبير بقا
السنه اللي فاتت كان ب30 تقريبا
مش مشكله انا عندي ند ي اللعبه متاعدش في ايديها يومين
جبتلها عروسه بهدلت اهلها والله كل حته في مكان
وكمان طلعالي في حاجه غريبه اوي الايام دي لوحد اخد حاتها من الاطفال اللي في سنها يلعب بيها بتاعد تشدها منه وبحاول معاها في الموضوع ده مفيش تجاوب خالص
مش عارفه اعمل معاها ايه حيرتني بجد وانا مش عيزاها تطلع كده
ليه ب 65 ده الكبير بقا
السنه اللي فاتت كان ب30 تقريبا
مش مشكله انا عندي ند ي اللعبه متاعدش في ايديها يومين
جبتلها عروسه بهدلت اهلها والله كل حته في مكان
وكمان طلعالي في حاجه غريبه اوي الايام دي لوحد اخد حاتها من الاطفال اللي في سنها يلعب بيها بتاعد تشدها منه وبحاول معاها في الموضوع ده مفيش تجاوب خالص
مش عارفه اعمل معاها ايه حيرتني بجد وانا مش عيزاها تطلع كده